welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

woensdag 7 december 2011

it`s a girl

me dochter ze ma kan jij even snel een geboorten kaartje maken voor colega van mijn die heb een dochter.
dit is het geworden
mee eerste kaartje met flexmarkers die van iemand heb gehad
achtergrond heb ik met distressink gedaan.
afdrukje is van karin doodels vind zo leuke digi stempel blijft ze leuk vinden!
hoe vinden jullie hem
ps volgende week donderdag de 15 tiende maak ik bekent wie de candy wint zie link hier




12 opmerkingen:

Kaartenbox zei

Wat een leuke kaart is dit en dan die stempel.....helemaal leuk. Groeten anja

wil zei

dankje wel anja ja die leuk he heb ook van boy ook zo schatig

ursula Uphof zei

Ek vind dat een schatig stempel. Ek dinken dat ze blij sal wees met dit kaart. Groetjes

Frouwkje zei

Het is een leuke kaart geworden Wil!!
Ik vind het ook een erg leuke digi!
Liefs, Frouwkje

wil zei

dankje wel ursula en frouwkje

Riet zei

Prachtige kaart,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

wil zei

dankje riet ja mooi papier he

beahobby zei

Ook dit is weer een mooi kaartje mooie stempel.
Bea

wil zei

dankje bea is een digi stempel

wil zei

dankje bea is een digi stempel

regina zei

wat een leuke kaart!

wat een leuke stempel!

gr regina

wil zei

dankje regina

Totaal aantal pageviews