welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zondag 27 november 2011

candy time

hoi trouwe volgers

ik ga eind dit jaar een candy weggeven!!!
en nee ik zegt nog niet wat het is!!!
en nee je hoeft niets te doen.
het gaat als volgt ik trek iemand uit mijn volgers die ook steeds op mijn creaties een reaties gaven .
uit die volgers trek dan 1 gelukkig en die krijgt dan de candy dus houw me blog in de gaten.

fijne avond
groetjes wil

9 opmerkingen:

Kaartenbox zei

Nou Wil dat is leuk om iets weg te geven. Ik snap van dat hele bloggen niet veel. Succes en ik hoop voor jou op veel reactie's. Groeten Anja

wil zei

hoi anja kom van zelf wel heb je zelf een blog of niet

ursula Uphof zei

Wat leuk, Wil. groetjes

wil zei

dankje

Trudi van Dijk zei

Hoi Wil,
wat leuk dat je een candy houdt!
En ik ben benieuwd wat de candy is!
Lieve groet, Trudi

wil zei

ja verrassing

Kaartenbox zei

Ik zal eerst eens antwoorden op je vraag. Ja ik heb een blog, ik kan kaarten plaatsen, maarja en dan....Groeten Anja

Frouwkje zei

Hoi Wil,
Wat leuk dat je een candy gaat weggeven!! Ik ben heel benieuwd.....
Liefs, Frouwkje

wil zei

anja oke ik heb achtergrond blog he daar staan tips kom je er niet uit mail me dan even oke
dankje vrouwkje

Totaal aantal pageviews