welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

dinsdag 23 augustus 2011

Spread


Hoi ,
Ik heb dit keer een spread gemaakt .
heb cardstok core coler gebruik dat bewerk met distressinkt vintage
Het papier is van Basic Grey en Sweet Threads Spring en Mix and Match
Verder heb ik voor het bord en swill twee mallen van Tim Holtz gebruikt.
ook heb martha stuward loop er bij gebruikt
Ik heb die eerst met Chipboard gesneden en er toen papier op gedaan
in bloem heb ik een bloem erbij gedaan die van een vritrage gemaakt is
ik ben heel benieuwd hoe jullie hem vinden ? bedankt voor het kijken .







5 opmerkingen:

Anoniem zei

goed gedaan Wil!!! gr. Hanny

Els zei

Dit is prachtig gemaakt Wil en prachtige kleuren ook. De foto's zijn natuurlijkook heel gezellig leuk. Groetjes Els

wil zei

dankje wel hanny en els en ja was moooie dag en is leuke plek lol je wordt er vrolijk van,van al die kleurtjes he

Carla zei

Deze LO zijn leuk gemaakt Wil

groetjes
Carla

wil zei

dankje wel carla

Totaal aantal pageviews