welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zaterdag 27 augustus 2011

Jij bent de beste

Hallo dit kaartje heb gemaakt






heb het papier gebruik van de kaarten kit van scrapcorner papier heet Victoria Gardens .

ik heb met inkt de randen gedaan en het afdrukje had al welk merk is weet ik niet
de copic kleuren die gebruik zijn é;50,51,53,47,43,11 C;3,5,7 RV: 10,11,13R:000 ,01,20
verder heb de Martha Stewart pons er bij gebruikt en tim holt mal voorde swil en een nestabiltie mal en wat roosjes..




15 opmerkingen:

crea-elma zei

Leuk kaartje Wil, ga voor je duimen hoor!-)

groetjes Elma

Anoniem zei

super Wil. gr.Hanny

wil zei

dankje wel elma en hanny en duimze elma lol

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wil,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

wil zei

dankjewel riet

Jolanda zei

Hoi Wil,
bedankt voor je reactie!
Jij ook heel veel suc6!!
grtz Jolanda

wil zei

dankje jolanda en ja jij ook he spannerd maar vind jouw kaart echt super

Els zei

Heel mooi kaartje Wil en succes ermee. Erg fijn dat er een challenge komt/is met alleen nederlandse teksten en ik zal eens gauw gaan kijken. Groetjes Els

wil zei

dankje wel els

Ageeth zei

Wat een leuke Kaart Wil !
Liefs Ageeth

wil zei

dankje en ja he vond ik ook

Ilse zei

Hey Wil,

Bedankt voor je reactie! Spannend he?!?!
Het is al leuk om mee te doen, maar winnen is altijd leuker!!
Mooie kleuren heb je gebruikt!!
Jij ook veel succes!!

Groetjes,
Ilse

wil zei

dankje Ilse en ja is leuk om te winnen ben heel benieuwd wie er gaat winnen he en sus6 nog even spannerd

beahobby zei

Hallo Wil,

Mooie kaartje en bedankt dat je volger bent geworden.
Zojuist ben ik bij jouw ook volger geworden kan ik al het moois in de gaten houden.
Succes met de Distress.

Bea

wil zei

dankje wel bea en dat zal wel lukken lol heb er zin in en jij nog bedankt he

Totaal aantal pageviews