welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

dinsdag 16 november 2010

kaart voor mijn zoon

Hier is een kaartje die voor me zoon had gemaakt maar door de griep kon nog niet laten zien ben weer wat op ge knapt ge lukkig maar goed hier is hij dan
het papier is van Pyrus en kan je hier kopen
ik heb de stempel afdruk heb ik  met de copic ingekleurd
huid met E50-51 jasje en broek met W01- 0 schoenen E 47 -E43 taart met R27-R29 en E 50
ik ben heel benieuwd hoe jullie hem vinden ?

7 opmerkingen:

.:♥MMDesigns♥:. zei

Hoi Wil! Leuk kaartje hoor! Fijn dat het weer wat beter met je gaat!
Liefs, Marit.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wil.

Liefs Riet.

wil zei

dankjewel marit en riet en ja ben wel wat op geknap marit maar heb nog wel heel benauwd en ben nog steeds verkouen is een hardnekiger griep bah

Ageeth zei

Hoi Wil, fijn dat je in ieder geval weer een kaartje kan maken. En dan nog zo'n leukerd ook.
Liefs Ageeth

Anoniem zei

Deze is echt erg leuk Wil/ groetjes Hanny

Gepke, www.yourzoap.nl zei

Hi Wil,
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Daar zal je zoon blij mee zijn. Hoe was jullie scrapweekend? Groetjes en beterschap, Gepke

wil zei

hanny bedankt en gepke dankje en ja dat was grandioos we hebben veel gelachen en veel gemaakt

Totaal aantal pageviews