welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zaterdag 23 oktober 2010


hoi ik heb deze kaart gemaakt van de kaarten kit van scrapcorner het papier van Jovial Scarf jov-2809 ook te koop bij scrapcorner

kleuren die ik gebruik hebt zijn huid E 50-E 51 -E53 pak R35-R46 zak G85-G99 lint R59

heb de lint met de spita clear pen bewerk ook de steren maar is haast niet te zien op de foto wel in echt .

ben heel benieuwd hoe jullie hem vinden en ik heb de sketch die zelf gemaakt heb gebruikt deze staat onderde kaart

9 opmerkingen:

Anoniem zei

lief kaartje joh! gr. hanny

martina zei

Hallo Wil,

Wat een mooi kaartje!Echt zo'n kijkkaartje...in ieder hoekje zie je iets nieuws.

groetjes tiny

wil zei

dankje wel hanny en martina

Riet zei

Prachtige kaart Wil,lief afdrukje,mooi papier.

Liefs Riet.

wil zei

dankje wel riet ja dat afdrukje is een stempel

fleur zei

wat een leuk kaartje hij doet zo warm aan met die warme kleuren echt heel mooi groeten fleur

wil zei

dankje fleur ja vond zelf ook erg mooi

.:♥MMDesigns♥:. zei

Wat een leuk kaartje Wil!
Erg leuk gedaan!
Liefs, Marit.

wil zei

Marit.

dankjewel

Totaal aantal pageviews