welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

woensdag 25 juli 2012

zomer kaart

dit is een zomer kaartje de swills is van s.l.
en papier is van Kaiser craft the lake house. morgen word me kleindochter 4 dus die krijgt deze kaart. en nu komt het heb hem in gekleurd met chalk omdat mijn printer dus niet water proef is grggrgrgrggr.
maar omdat ik me zinnen op deze digi had gezet. dus weer totaal wat anders he,verder heb wat bloemen er op gedaan dat hoort bij de zomer he! en parel ovalen roze
 

7 opmerkingen:

Agnes zei

oo wil wat een schattig kaartje voor je jarige kleindochter
de digi is erg leuk ingekleurd met de chalk
gr.agnes

wil zei

dankje wel agnes was wel even wennen weer maar is weer wat anders he

Agnes zei

hoi wil
je kan zeker bij ons (scrapkraom) meedoen met de candy
want jij bent al langer volger van ons hoor
dus vul je naar maar even in bij de blauwe kikker
gr.agnes

wil zei

o ga ik gauw doen beankt

wil zei

o te laat helaars lol

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wil.

Liefs Riet.

wil zei

dankje wel riet

Totaal aantal pageviews