welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

maandag 9 januari 2012

rosa-dotje en

ik heb deze twee geboorte kaartjes voor mijn hulp gemaakt ze is oma geworden ander is voor de moeder zelf heb ze vandaag gegeven ze was er super blij mee
een heb met restjes van rosa-dotje papier ge maakt en de ander is met ander rest papier ge maakt ben van plan om dit jaar al me rest papier te gebruiken op te maken heb 2 dozen vol
ben benieuwd hoe jullie ze vinden?


9 opmerkingen:

Kaartenbox zei

Het zijn twee leuke kaartjes met leuke afbeeldingen. Groeten Anja

Gerda zei

Goed gelukt Wil!~Wat een schattige kaartjes!

Groetjes, Gerda

wil zei

dankje wel anja en gerda

Frouwkje zei

Het zijn schattige kaartjes Wil!!
Liefs, Frouwkje

wil zei

dankje wel frouwkje

Trudi van Dijk zei

Hoi Wil, wat zijn ze schattig die geboortekaartjes!!! Helemaal top! Ik ken dat papier niet, zal wel dom zijn van mij, maar ik ken het papier echt niet. Groetjes, Trudi

Anoniem zei

Leuk gedaan Wil! groetjees Hanny

Mercedes zei

Wauw Wil , vind het echt schitterende kaarten.
Lieve kleuren ook gebruikt.

Groetjes Ans

wil zei

dankje wel trudi en hanny en ans en trudi ditrosa-dotje papier is van gepke van www.yoursoap.nl

Totaal aantal pageviews