welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

dinsdag 29 november 2011

2jaar

dit kaartje heb voor me kleinzoon sven gemaakt die is gisteren 2 jaar geworden
me zus had patroon op internet gezien en hij wel makelijk te maken

ik heb hem ingekleurd met de Aqaumakers en distress de huid heb ik gedaan met distressinkt tattered rose en victorian velvet.
en verder deze aquamakers gebruikt lampblack /perrwinkle/bamboo/golden bruin /mahgany en spepia
ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden




18 opmerkingen:

Ali van Marrewijk zei

Wat is hij leuk geworden
Ja het ziet er echt ingewikkeld uit
Maar het valt wel mee

Groetjes Ali

wil zei

dankje wel zus en ja valt echt mee he hij deze is wel iets kleine he

Fia zei

Eerst nog van harte met je kleinzoon...en wat heb je een allerliefst en heel apart kaartje gemaakt!!

Schattig hoor!!

Groetjes Fia

wil zei

dankje wel fia

Els zei

Wat een leuke kaart is dit Wil en nog gefeliciteerd met je kleinzoon.
Hij vond de kaart natuurlijk ook heel erg mooi. Groetjes Els

wil zei

dankje els ja hij vond leuk

Anoniem zei

Gefeliciteerd met Sven en het kaartje is heel apart! gr. Hanny

wil zei

dankje hanny en hij is makkelijk om te maken hoor

Frouwkje zei

Wat een leuke kaart Wil!
En nog van harte gefeliciteerd!!
Liefs, Frouwkje

wil zei

dankje frouwkje

Anoniem zei

Ja zal vast niet zo moeilijk zijn Wil, een wel een beetje gepiel lijkt me! gr. Hanny

Margreet zei

Dat is een heel erg leuk kaartje. Vond ie'm zelf ook mooi?

groetjes, Margreet

wil zei

dankje margreet ja hij was er blij mee hij moets bij hem naast de stoel staan.
maar ja toen zag hij kado`s en was hem wel weer vergeten lol dat heb je zo met die kleintjes he .

en hanny valt wel mee hoor is goed te doen

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Wil.

Liefs Riet.

crea-elma zei

Had um al bewonderd, superleuke kaart Wil.

groetjes Elma

wil zei

dankjewel riet en elma

Trudi van Dijk zei

Hoi Wil,
en alweer zo'n mooi kaartje en ook alweer zo'n leuk model! Heb je daar een patroontje van?
Sven was er natuurlijk hartstikke blij mee, met deze mooie kaart van oma!
Lieve groet, Trudi

wil zei

ja was hij ook en ja is makelijk te maken hoor

Totaal aantal pageviews