welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

maandag 4 juli 2011

ster



Goedemorgen,

hier dan mijn dt bijdrage, voor scrapcorner.
Ik heb dit keer een lo gemaakt. Het papier is van Bo-Bunny Press en van My Mind Eyes. Verder heb ik er nog lila cardstock er bij gebruikt.en de bloemen rand is van vilt en heb er strasssteentjes er op gedaan verder nog wat vlinders van papier en bloemen en houte swill
ik ben heel benieuwd na jullie reaties
Groetjes Wil

7 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Wil.

Liefs Riet.

Anoniem zei

geweldig Wil. gr. hanny

wil zei

dankje wel riet en hanny

Els zei

Prachtige Lo wil en het papier is ook zo super mooi. Groetjes Els

wil zei

dankje wel els

regina zei

een prachtige lo heb je gemaakt!!

mooi papier en een leuke foto!

gr regina

wil zei

dankje wel regina

Totaal aantal pageviews