welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zondag 17 juli 2011

DJ Niels


hier bij een lo voor me oudste klein zoon niels die word september alweer 6 jaar
hij zei steeds oma die van mijn is oud en weest na ze lijst waar een oude lo van hem met ze broer in zat! dus deze voor hem gemaakt en die heb in zijn lijst gedaan de balon is uit gesneden met de sil en de tekst ook.ik heb ook magnolia mal gebruikt en cdtjes van plus markt die hij dubbel had.
De achter grond is grijs maar kom niet zo duidelijk over op de foto

ik ben heel benieuwd hoe jullie hem vinden?

10 opmerkingen:

Els zei

Wat een leuke lo en daar zal Niels vast heel blij mee zijn. Groetjes Els

wil zei

dankje wel els ja denk ook wel en trots

Riet zei

Wat een prachtige lo van je kleinzoon Wil.

Liefs Riet.

wil zei

dankje wel riet

regina zei

een prachtige lootje!!

gr regina

wil zei

dankje wel regina

Anoniem zei

prachtig is die Wil en wat wordt je kleinzoon al een kerel he? gr. Hanny

wil zei

dankje hanny ja hij word al weer groot al bijna 6 jaar gaat hard hoor

angelique (anlou) zei

hoi meis
prachtige LO
geweldige foto van niels
kleine kinderen worden groot hé
lief dat je volger bent geworden bij me meis
liefs angelique

wil zei

dankje wel angelique en ja gaat hard he maar is ook wel leuk als ej ze ziet groeien lol

Totaal aantal pageviews