welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zondag 10 oktober 2010

Filefolder boekje











Hoi lieve mensen nu was ik aan de beurt om iets te laten zien .
Hierbij mijn bijdrage voor het DT.
Ik heb een mini boekje gemaakt. Het is erg leuk om te maken, maar wel veel werk .
Ik heb dit boekje gemaakt met de coluzzle File Folders.
Ook heb ik de Silhouette gebruikt en het leuke papier van BasicGrey Sugar rush is bij scrapcorner te koop
zal ik de uitleg erop zetten van de week zo dat jullie dit leuke boekje ook kunnen maken

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties
groetjes wil

8 opmerkingen:

Christel zei

Kan me voorstellen dat dat een hoop werk is Wil, maar hij is wel erg leuk!

Groetjes Christel

Margreet zei

Erg leuk deze kaart/boekje! Leuk met al die filefoldertjes!!

ursula Uphof zei

Dat is seker een leuk boekje, voor geliefde fotos.

wil zei

dankje wel allemaal ja ben er ook heel blij mee

fleur zei

Ik zou het super vinden als je de uitleg op je blog wil zetten dan ga ik hem zeker ook proberen na te maken want ik vind hem in een woord geweldig ik wacht geduldig af of je de uitleg op je blog zet groeten Fleur

wil zei

dankje en ja hopelijk kan volgend eweek af maken de be schrijving en hier op zetten maar hij komt zeker oke

jans zei

hij is prachtig en wat een werk kan niet wachten tot je de uitleg en het patroon op je blog plaatst bedankt dat je het met ons wil delen grt jans

anita01 zei

Hai Wil,

Via deze weg wil ik je welkom heten op de CR SIL groep en tuurlijk kom ik dan gelijk even bij je kijken hier...och wat een leuks allemaal en tja, dit mooi's is wel heel erg leuk geworden...ben benieuwd hoe het in elkaar steekt hoor.

Warme groetjes,
Anita.

Totaal aantal pageviews