welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

woensdag 11 augustus 2010

baby kaartje


Hier een nieuw kaartje, het is weer een baby kaartje geworden.
Maar nu voor voor een meisje .
Het papier van de nieuwe Basic Grey Lijn Olivia gebruikt.
en dit heb ik gekocht bij scrapcorner -dit is gelijk een link er na toe
De volgende Copic Ciao kleuren heb ik gebruikt voor de huid:E50-E53-E93, voor het haar: E00-E50-E53-E57 en verder R00-R20-RV000-RV42.
ben er ook deze week gastdesigners kijk hier hoe dat werkt klik hier
Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag en ik ben benieuwd hoe jullie de kaart vinden.

7 opmerkingen:

Scrapcorner zei

Ik vind het een superleuk kaartje vandaar dat ik het ook op het scrapcornerblog heb geplaatst. :-) En je hiermee gelijk de 1e gastdesigner bent
Liefs en dank je wel Ageeth

wil zei

ja super leuk heel erg bedankt

scraplouise zei

Wat een schattig kaartje, lief papier en die is echt een lieffie zeg.

gr.Louise

martina zei

Supermooi Wil!
Wat een leuke babyplaatjes zijn dat.
Zeker digitale?

groetjes tiny

wil zei

dankjewel allemaal en ja is een digi afdruk en hier kan je hem vinden http://karensdoodles.blogspot.com/

crea-elma zei

Lief kaartje, Wil

groetjes
Elma

wil zei

dankjewel crea-elma

Totaal aantal pageviews