welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

maandag 14 juni 2010

Ik ga dit jaar weer mee doen met de
Creabest Scrapkampioenschap 2010
dan krijgt je deze maand iederedag een nieuwe opdrachten zijn me eerste opdrachten
Opdracht
1 was maakt een Lo met op 4 geschuurde randen en 2 was maakt een Lo met daar in acht nietjes verwerkt en 3 was maakt een Lo van groen en geelkleuren mocht zwart en wit in zitten maar geel en groen moest de boventoon voeren en in de foto mochten meer kleuren in zitten
het papier van opdracht 1 komt van scrapcorner weg en heet Cappella is erg mooi papier


opdracht 1



opdracht 2

opdracht 3

9 opmerkingen:

scraplouise zei

Prachtig LO tjes, en wat een toestand met je man zeg wens jullie heel sterkte toe.

gr.Louise

wil zei

dankje wel ja hoop nu toch wel ergste gehad te hebben hoor

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterende l.o. 's heb je gemaakt. En ik wens jullie nog heel veel sterkte

gr hetty

Margreet zei

Mooie lo's heb je gemaakt Wil. Succes met het kampioenschap he?

wil zei

dankjewel hetty en margreet ja hoop toch dit keer te winnen lol

Gerda zei

Mooie LO's heb je gemaakt Wil!

wil zei

dankjewel gerda

Scrapcorner zei

wat een prachtige creaties heb je gemaakt Wil.
liefs ageeth

wil zei

dankjewel ageeth

Totaal aantal pageviews