welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

maandag 14 september 2009

heb deze 5de award gehad van musje heel erg bedankt



1)Ik ben 34 jaar getrouwd met wim en wij hebben twee kinderen

2) ben gek op scrapboeken vooral de kleinkinderen zijn een leuk onderwerp om te scrappen

3) Mijn anderen hobby's zijn : kaarten maken, psp, en flim kijken

4) Ik ben gek op mijn kinderen, schoonzoons, schoondochter en mijn kleinkinderen.

5) Ik ben erg sociaal en ik hou van eerlijkheid. Ik ben heel geduuldig

6) Ik hou niet zo erg van koken maar Wim wel (lol).

7) Ik hou ook van reizen

Nu ga ik nog even nadenken aan welke 7 bloggers ik de Award door ga geven. Ik geef de Award door aan:
klik op hun naam en je komt op hun blog

hanny

trudy`s

Elma

Nellie

Ilonka

hanny werken met stickers

Anita

5 opmerkingen:

nellie zei

Hoi Wil

Van Harte gefeliciteerd hoor met je Award de 5de al

Groetjes nellie

wil zei

dankjewel nellie

nellie zei

hoi Wil van harte gefeliciteer met je Award en dank je wel dat ik hem ook mag krijgen heel lief ga hem er straks op zetten knuffff nellie

crea-elma zei

Hoi hoi,

Beetje laat, maar tnxie!
altijd leuk-))

groetjes Elma

wil zei

ja is toch goed lol

Totaal aantal pageviews