welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zondag 14 juni 2009


Opdracht 10:Maak een layout n.a.v. deze sketch:
ik heb hem gedraaid zo als je ziet .



Opdracht 13:Kies een zin uit het nummer 'Binnen' van Marco Borsato als titel voor je layout.

zo de dubbel lo is 20x20 heb hem even allebei laten zien omdat de foto door de twee lo lopen .heb als tekts gedaan "Binnen" en an de anderkant staat "en kijk om me heen "we hadden een kleine partytent voor de kleinkinderen gemaakt van oude grote p.tent

4 opmerkingen:

C@ro zei

AAAHHHH wat lief!!

wil zei

dankje wel

Musje zei

Hoi Wil super lo`s en vooral de bovenste vind ik erg schattig,groetjes Joke.

wil zei

dankje en ja daar ben ik ook hele maal weg van

Totaal aantal pageviews