welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

woensdag 21 december 2011

dit wasde candy

dit lag vandaag op riet haar mat
ze heb blok met desing papier gehad abc buton`s en 8 x kant stukjes. vier linnen kaarten en een stempeltje ,swill van strass steendjes, div brats ,zakje met witten bloemertjes, hand gemaakte papier en bloemen brats
ze was aan ge naam ver rast riet heel heel veel plezier er mee

wenst iedereen fijne dagen toen

3 opmerkingen:

Frouwkje zei

Wat een leuke spulletjes, veel plezier ermee Riet.
Liefs, Frouwkje

wil zei

ja ze was er super blij mee

Anoniem zei

je weet niet eens wat ik wilde vragen ik weet wel een wachtwoord kan jij niet veranderen ik ben dus veelgehackt ik ben dus weg hier ik vond het jammer van mijn mooie site verder sterkte

Totaal aantal pageviews