welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

vrijdag 16 december 2011

candy winnaar


Candy winnaar is riet gefeliciteerd
en iedereen ook heel erg bedankt voor de trouwe bezoekjes riet jij bent daar dan een van jij ook heel erg bedankt als je je adres door mail zal ik de vraag deze candy na je sturen als je laat weten dat hij is maak ik het bekent was was, voor de ander volgers mensen hoplijk blijven jullie trouwe volgengs volgend jaar trek daar dan weer een gelukkig uit
gr wil

4 opmerkingen:

Frouwkje zei

Gefeliciteerd Riet!
Wil, bedankt voor de kans om een candy te winnen. En natuurlijk blijf ik volger!!
Liefs, Frouwkje

wil zei

dankje en ja wie weet ben jij volgend jaar ga iedere jaar doen wel zo leuk toch

Riet zei

Dank je wel Wil voor de candy.
Ben heel nieuwsgierig wat het is.
Je hoor van me als ik het ontvangen heb.
Kom altijd graag op je blog,je maakt prachtige creaties.

Fijn weekend.
En je hoor van me.
Liefs Riet.

wil zei

riet heb je adres ge had het kom na je toe oke stuur het maandag op

Totaal aantal pageviews