welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

vrijdag 20 augustus 2010

Design Team

Hallo allemaal

Ik wil even het leuke nieuws met jullie delen want
Ik ben vandaag gevraagd door Ageeth om Design Team lid te worden van Scrapcorner.
En omdat dit hele grote eer vindt heb ik ja gezegd,dus ben ik nu Team lid bij haar .
Ageeth heel erg bedankt dat ik bij je Team mocht komen!
Je kunt ons team werk zien op het Scrapcornerblog via deze link
kan je naar het blog of de webwinkel gaan ,er zijn erg leuke dingen in de shop te zien en te koop .

9 opmerkingen:

Ageeth zei

Lieve Wil,
Je bent van harte welkom.
Liefs Ageeth

scraplouise zei

Hee wat goed zeg, gefeliciteerd!.

gr.Louise

wil zei

dankje wel ageeth en scraplouise

Monique zei

Oooh wat gaaf voor je Wil, hartstikke gefeliciteerd !

wil zei

dankjewel monique

ursula Uphof zei

Dat is geweldig Wil. gefeliciteerd

wil zei

dankjewel ursula

Anoniem zei

Gefeliciteerd meis en succes hoor! gr. hanny

wil zei

dankjewel hanny

Totaal aantal pageviews