welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

maandag 14 juni 2010

Met mijn man Wim was het bijna verkeerd afgelopen.
Door verkeerde medicijnen die niet met zijn medicijnen samen konden.
Ze hebben moeten vechten voor Wim ze leven, maar gelukkig is hij al weer paar dagen thuis.
Hij mag drie maanden niet op het been staan dus ligt hij hier in kamer op een ziekenhuis bed en met verpleegkundige zorg aan huis kan hij hopelijk snel weer herstellen. Maar er is nog lange weg te gaan.
Na deze drie maanden nog vele i.v.m. revalidatie. Maar we vechten en gaan door.
Groetjes van zuster CLIVIA wil

6 opmerkingen:

Nellie zei

Lieve Wil ik wens je heellllllllll veel sterkte toe maar hoop dat alles goed komt met jullie beiden

Liefs Nellie

wil zei

dankjewel nellie

Ilonka zei

hoi Wil ik hoop dat het nu weer beter met je man gaat? Ik ga voor jullie duimen.

groetjes Ilonka

wil zei

dankjewel ilonka

Margreet zei

Goh wat heftig!!! Gelukkig dat het nu weer beter gaat. Heel veel sterkte met de revalidatie en denk ook een beetje aan jezelf he?

wil zei

dankje wel margreet en ja zal doen zo ver het kan

Totaal aantal pageviews