welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zondag 18 april 2010

Hallo allemaal;
Op 25 april ben ik 35 jaar getrouwd met mijn grote liefde Wim.

Om dit te vieren heb ik hier een candy geplaatst.




Om voor deze candy in aanmerking te komen wil ik graag het volgende;

A; Dat je mijn volger wordt.
B; Dat je een kaart maakt van deze eigen gemaakte sketch stuur hem via mijn email

hobbywil@gmail.com naar me toe vermeld wel even in het bericht candy.
C; Dat je deze candy op je blog plaatst met een link naar mijn blog.
Op 24 april laat ik dan alle kaarten zien

en op 27 april maak ik bekend wie de winnaar van de Candy is.

15 opmerkingen:

Hanny zei

geweldig Wil. en je blogsetje is ook super gr. Hanny

wil zei

dankje wel

Anoniem zei

Hey Wil,

helemaal gaaf, ga proberen mee te doen, super gave prijs kun je winnen.

Lieve groeten,
Ans

wil zei

ja leuk dat je mee doet

Jo zei

Hoi Wil.

Zeker doe ik mee,een leuk iedee van jou ik ben je volger al,Liefs Jo.

wil zei

leuk jo

Margreet zei

Leuke actie Wil. Ik ga proberen mee te doen want het is wel een supercandy die je daar weggeeft.

groetjes, Margreet

Anja zei

Hallo Wil,
Wat leuk zeg, ik wist helemaal niet dat je een blog had;o)
Maar ben imddls je volger geworden en ga ook je kaart maken,leuk.GR Anja;o)Enne een superrcandy..

wil zei

dankje wel margreet en anja en sus6 beiden he

Anitag zei

Hoi Wil,
das wel eluk zeg , en ik ga ook meedoen met je candy !!
Ik ben al volger van jou.
Ik neem de sketch mee en ga er wat van maken .

Liefs Anita

wil zei

sus6 anita

Renate zei

Wat leuk Wil, ga ook een poging wagen.

wil zei

dankjeen sus6

anita01 zei

Och ziet er zeer leuk uit, wens iedereen ook veel succes.


Warme groetjes,
Anita

Anja zei

Alvast gefeliciteerd Wil, dit is wel een leuk idee om dan een candy weg te geven. Ik doe ook mee, mijn kaartje heb ik al gemaakt. Groetjes en een fijn feest. Anja

Totaal aantal pageviews