welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zaterdag 21 november 2009

zo hier dan weer twee kaartjes die gemaakt hebt met de ober heb voor me zoon zijn verjaardag gemaakt en die van de kerst heb ik de lucht gedaan met de air Afbeelding toevoegennou dat vielt nog even tegen hoor
maar alles begin is moeilijk he zelf vind ik de booom erg goed gelukt ben ik best even trots op
de kleuren die voor de kerst kaart gemaakt heb zijn voor de boom de E35,E37,E57 de kaarsjes
R29,R27,R05 de muizen W-5,E43,YG91,C3 de laars G85,G21,YG03
de ander kaart ben vergeten om de nummer op te schrijven




7 opmerkingen:

Hetty zei

Wat zijn ze allebei erg mooi

gr hetty

wil zei

dankje wel hetty

Anoniem zei

Hoi Wil

Ze zijn weer leuk geworden he . Met die airbrush is zeker wennen .

gr. Marian

Hanny zei

het zijn echt hele mooie kaartjes, je bent lekker op dreef. groetjes hanny

wil zei

dankje wel hanny en marian

Tineke zei

Heel mooi Wil! Kom ff op m'n blog kijken, heb iets leuks voor je!
Groetjes Tineke

wil zei

dankjewel tineke ga gelijk even kijken

Totaal aantal pageviews