welkom op mijn webblog veel kijkplezier
dit setje is gemaakt door mijzelf

klik hier voor mijn achtergrondjesblog en kijk voor een leuk setje

zondag 20 september 2009

vandaag een workshop gevolgd bij Annette met me zus ali en me nicht natasja

Nicole gaf de workshop copic`s

en Janke de doosje of kaarten wrokschop

Moei maar voldaan ben ik thuis gekomen heel veel tip gehad

die maar nu thuis uit werken niet veel af gekregen maar de tips waren zeer nuttig ook met de copic airbrusher gewerk gaaf zeg

jammer dat er zo weining tijd was wilden wel meer eigelijk weten over de copic`s hier de groeps foto door nicole gemaakt

was een leuke groep en we hebben erg leuk gehad

6 opmerkingen:

nellie zei

wat gezellig Wil had ik moeten weten had ik ook gegaan Liefs nellie

wil zei

ja is al tijd je terug je moet dan wel van annette haar copic hyvers lid worden oke

Anita zei

Hoi Wil,
dat is zo te zien erg gezellig geweest !!
Fijn dat je zo naar je zin hebt gehad .

Liefs,
Anita

wil zei

ja was weer erg leuk

Ilonka zei

hoi Wil het was zeker gezellig en leuk om je in het echt even gesproken te hebben.

Lieve groetjes ilonka

wil zei

ja hahahah had op eerste gezicht niet her kent lol maar is wel grappig om elkaar dan in echt te zien he ben in begin niet zo praten moet eerst altijd even los komen lo

Totaal aantal pageviews